Monday, November 24, 2008

Mit sidste blogindlæg blev sendt afsted efter en skrammel session, hvor alt gik galt.
Men skal da lige love for at det endte godt.
Det var jo lørdag og jeg havde tiden til at spille, så jeg kom til at borde hen på aftenen, og kom til at sidde til bords med en Bandit, som gik alvorlig på tilt.
Først tiltede han til nogle andre ved bordet, så spillede han en del mega loose hænder og så skubbe jeg ham alvorlig over kanten med disse næste 2 hænder.

Jeg laver et meget tvivlsom Call på river, men jeg er fandme i tvivl og hvis det ikke lige var pga hans AI på river, selvom hans bet er under pot, og hans enorme loose image, så havde jeg sgu nok ikke kaldt.



Det var et Call, som alvorlig gik ham på og hånden lige efter, sker så dette.
Jeg raiser ham AI, simpelthen for at tirre ham. Og så er det jo fint at jeg har en spilbar hånd, stadigt en draw hånd, men mod villians range - > WAY AHEAD.


---ooo---ooo---ooo----ooo---

Så var der lidt pause igen, og spillede så en sen session, hvor jeg jeg gik fra et NL100 bord, da jeg sad med $420 og ingen ville spille med mig længere. Øv, det var ellers et godt sæde..
Jeg vandt en masse pots, og den største pot jeg tabte på 2½ time var på $20..
Se så er det noget ved at spille poker.

Min størst pot er QQ <> AdTd, hvor Villian misser sit NFD.


Men også en pot med 88<>AsTs, da floppet kommer 5A8, giver en den først dobling.


Min graf, kom lige pludselig til at se noget bedre ud.



---ooo---ooo---ooo----ooo---

Igår søndag var også meningen skulle have været en stor pokerdag, men en fin profit..
Men så gik det desværre ikke.
Jeg tog mig flere gange i bare at sidde og kalde og uden virkelig at være aktiv i hånden, og passiv og bare frygtelig ringe.
Det var virkelig dårlig poker.
Men slap afsted med - på $103, så det var til at klare..

Men utrolig at man kan være så fraværende.

---ooo---ooo---ooo----ooo---

Jeg vilel ønske at jeg kunne lave en røvfuld $ på ingen tid, så man kunne komme op i levels, Jeg har en kammerat som spiller NL3/6, og jeg har fulgt han nogle gange, niveauet ser ikke bestemt ikke skræmmende ud overhovedet, - hvis man altså holder sig fra Regulars - men jeg hader at spille for scared money, da man spiller af helvede til.
Så jeg må vente..

Mit næste skift - hvor jeg vil tage shots på NL200 sker ved en rulle på $3500 - $4000, så der er lidt tid til endnu.

Jeg vil forsøge at min. lave $1000 pr mdr. de næste par måneder. For lige at finde en niveau for hvad jeg egentlig kan PTBB/100 wise.

Jeg kan egentlig først se om nogle måneder om mit nye reformerede spil bære frugt. Jeg vil med garanti løbe ind i de vilde negative perioder igen, så det er hvordan jeg kommer igennem dem.
Men november - 7-9-13 - ser ud til at blive en fin måned.



3 comments:

MikeTyson said...

Det er famdeme iorden GUS! Flot spil. Sygt call med 888 .. men igen hvad fanden kan man gøre med så stor een pulje. Normalt går folk med 10-J eller Q ruder ikke allin .. så der var kraftige odds for et bluff. Godt set :-)

Ellers ser det fint ud. Men pas på med at blive for grådig for hurtigt.

+6-800$ pr mrd, er vel også en slags penge. ;-)

MVH
-Tyson


-------


http://miketysonpoker.blogspot.com/

GusX42 said...

Ja du har ret mht til at være forsigtig.
Men vil gerne gå hurtig frem..
Men dem som har fulgt min blog, vil også kunne se at jeg ofte kommer i varians problemer.

Det gjorde ondt i sommers, hvor jeg smadrede NL50 og kom over $2K hurtigt, men der var desværre kun en vej bagefter. (red. ned :-))

Det vil jeg gerne undgå igen..
Så ja Målet i november bliver bestemt opnået, men samme mål i December, vil være en super sejr at komme over..

Følger din blog... går det ellers godt..

MikeTyson said...

Tjjaa , nivauet på 22$ SNG har været OK, men der er mange TAG'er.

Og med en ROI på små 10-11% er variansen en satan.

-130$ det ene set og +150 det andet .. Synes egentligt ikke der er så fandens meget fedt at skære i, når man kommer længere og længere op i nivaue.

Men med små skridt så skal vi nok bliver poker millionær allesammen. lol

Ciao.