Friday, November 21, 2008

God dag igår

Jeg fik spillet nogle timer poker igår, det var super:

1 session: 1:20 min lige før aftensmaden skulle laves.
Min største pot tabt i denne session er en pot på $30, da jeg sidder i LP og raiser med 99, og en shortstacked følger med til river med 89off, og ramemr sin J til en straight på river.

Ellers gik det meget min vej.
Pot: $43: Tager en fin pot ned med, da jeg rammer straight på river, men alle folder til min valuebet.
Pot: $60: Endnu en fin pot, da jeg har straight på turn, villain kalder mit valuebet på river - ukendt holdings.
Pot: $75: AhQh <> KhJh : Flop: T 3 J , Turn Q, River K...
Pot: $90
Ved ikke lige hvad der sker for Villian her, men dejligt at rende ind i disse typer af og til..



Selvfølgelig har han både 7'ere og damer til at complete hans straight, så han kan nok godt lide hans odds.

---ooo---ooo---ooo---ooo---ooo---

Den sidste hånd - er en god årsag til at jeg landende på den gode side af + for sessionen.
Og samtidig en af grundende til at jeg har ændret mit spil - til at være en del mere loose og spiller lave holdings.
Får nå du rammer de små - og villina sidder med BIGGENS, så er der payday..
Hvis man ikke rammer, så er det bare ud af vagten, derfor er de så gode og nemme at spille.


Så aftenens første session gik med et fint + på $227
---ooo---ooo---ooo---ooo---

Senere var det ligesom der kom lidt knaseri i maskineriet.
Jeg tabte et AI, med AA <> A3off (93%<>7%), det er dæleme uheldigt.
Men sån er det nogle gange..
Flop: 3 x x - Turn 3: Av av..

Samtidig begyndt jeg at spille dårligt, og pludselig se mig selv sidde i EP og byde ind i potten gennem 3 træk på mit FD.. Jeg rammer selvf. ikke og har smidt en masse chips væk.. Dum dummere & Dummest..

Så kulminere denne session med at jeg ikke kan ligge min lave flush draw til Villains AI på FD.. Argh..
Jeg overvejer det faktisk lidt; tænker på om han har overpar, og så kan jeg egentlig godt lide mine odds, med 6 på bordet og FD.
Og hvis Villain har FD, så kan jeg jo bare håbe du der ikke kommer flere klør.. Så vinder jeg evt på 6 høj. Jeg kalder...


Så er det tid til en pause.
---ooo---oooo---ooo---ooo---
Spiller så 2 gange mere på denne aften.
Først 1 bord i 1½ time, hvor jeg med 3 set 2 x 66 og 77 til str. laver nogle fine fine potter.
66 <> AJ : Flop 2 6 J .Turn x River 6 - QUADS. Pot $170
77 <> 48 <> AA: Flop: 2 6 5, Turn 9 , river 8. Jeg laver straight og de andre mucker..Pot: $170
66 <> ?? -> Flop: 7 4 6 - Turn: A - River: K -> Pot: $239. Han må have haft noget godt.



Kan være et bustet FD, eller noget Ax .
Men det gav et fint + på $257.
Og overall for dagen et fremragende + på $620

Det er bestemt ikke hver dag det sker.. Det er sgu rart, når man rammer godt, og Villian er en andelse tiltet.
Det hjælper det hele..

Det giver mig en flot graf for november mdr (kun cash) :


---ooo---ooo---ooo---ooo---ooo---ooo

Min Masterplan er er bruge 2009, som transport år, til at skaffe mig en stor nok rulle til både at kunne tage $ ud til forbrug og samtidig lade den vokse med fine skridt, så jeg i 2010 kan have en rulle og erfaring nok til at give den for alvor gas.



Jeg er gået udfra at jeg kan slå de respektive levels jeg spiller på med 5PTBB/100, igennem månederne.
Og jeg har regnet med at jeg "kun" når at spille ca. 8000 hænder pr. måned.
Men nu for vi se..

Det jeg er mest bange for at de store varians perioder, håber jeg kan blive bedre til at takle dem, og ikke sætte for mange % af rullen over styr..


No comments: