Wednesday, September 10, 2008

En lille kæp i det lille hjul

Spillede 4 borde Nl30 igår på laddies.
Lige før jeg stoppede, Gik jeg All in på et lavt rags bord [3 7 9 rainbow] med QQ, og bliver kaldt af Loose villian med 98off.
Villian rammer en 9 på river og et BI er tabt.

Kommer tilbage lidt senere og spiller 2xNL30 og et HU bord.
På HU bordet får jeg fat med det samme.
1 hånd 77, jeg kalder et 3 x BB raise og spiker en 7 på floppet, villian er AI med sine KK og jeg tager et BI.
Så går han på tilt, og spewer 2 BI mere til mig og jeg er oppe i 120 på meget kort tid.
Villian køber sig atter ind, og jeg har ham noteret som et tiltet donk.

Men som mange gange før, så går det galt.
Jeg får AA på hånden og bligver sat AI af villian preflop: WTF.. nice.
AhAs <> Qc4c .. sådan..

De første 4 kort på bordet er klør.. og jeg taber et BI. chips: 90 <> 60.
Et par hænder senere.

AKoff <> Q9off
Flop: A 10 3 - Jeg raiser , Villian sætter mig AI. EASY call. > Turn: K: og jep.. > river J.

Chips: 30 <> 120. FLot.

Lidt senere:
As9s <> A3off - Vi rammer A på flop og er AI, river :3

Flot..meget flot...

3 comments:

MikeTyson said...

Hmmm .. Gus det lyder som om du ikke endnu har pokertracker 3??

Download den plz .. det har virkelig ændret mit syn på cash games. Det er virkelig en no brainer nu.

P:S Hvornår linker du til tyson ? ;)

Mvh
-Mike Tyson

GusX42 said...

Det gør jeg med det samme TYSON.

Jeg har en trial version, men kan ikek finde ud af om jeg skal purchase den.

Jeg kunne tænke mig at hører lidt mere om dine tanker og dit ændrede syn på CG. Hvordan virker det for dig nu. ?

Gus

MikeTyson said...

Hey,

Før famlede jeg altid i blinde.

Jeg havde ikke tålmodighed til at grinde cash da jeg synes spillet var meget monotont og det ikke var plads til sjov og ballade. Efter jeg fik PT3 kigger jeg på hver en blindt som jeg invester som var det et SNG buyin, plus det er stor fordel lynhurtigt at kunne se om du kan stjæle fra de 2 blinds. Har de stats som jeg selv så kan der stjæles .. men sidder der et fjols med 40/10 og et andet med 37/35 så pas på og stram op.

Men den største hjælp er grafer og den nådeløse BB/100 .. de tal sætter alt i perspektiv. Selvom jeg kun har 30min til lidt cash poker, så har jeg stadig en dejlig god deciplín, da jeg skal stå til regnskab overfor PT3 som er BigBrother og holder øje med med min BB/100.

Håber det hjælp lidt. Tak for link! :)

Mvh
-Tyson