Tuesday, September 9, 2008

Realiteternes time ..

Ja det er sgu godt nok pisse irriterende at uge efter uge skrive at det går skidt.
Men det gør det.
Det er en længere nedgang jeg har været ude i og føler det er svært at komme op af hullet, men farer for at gå bust..
Men sidder bare med den følelse, danm, efter 4 uger endte jeg i 1750 $ men var en tur over de $2K, men hvordan kan det går så galt..
Varians, dårlig spil og tilt.. En klassisk mixture af skrammel.

Jeg vil ikke indsætte flere penge, så jeg har tager en KO-vending og bidt mig selv i nakken for at gøre det fornuftige - det er dog en del uger siden at jeg startede projektet, og nogle $ er der da endnu, men det kan hurtigt gå helt galt.

Nu da bette mand kommer til november skal jeg bruge en del penge på bettemandsting.
Især et lille golfsæt. Man kan jo næsten ikke starte for tidlig ;-)

Eller lære ham at spille poker, så kan han vinde en del $ til Daddy.

ANYWAY..

Jeg er presset til at tage en drastisk beslutning i mit pokerspil.

1) Slut med indbetalinger til Pokerklienter.
2) Ryk ned.. GOD DAMMIT ... Jeg bliver nødt til at spiller efter BRM, da "Risk of Ruin" er alt for stor med for lille Rulle. Ikke fordi jeg mener at jeg ikke kan vinde på NL50 - NL200 - men bad luck is a bitch og smadre mig og min rulle.
Så derfor selv om jeg bruger 98% af min energi på at overtale mig selv til at spille på mine normale levels, så vinder min 2% - Sjovt nok for det er selvsamme 2% som villian knækker mine 98% med så tit ;-) -
Og derfor med STOR - næsten med GARANTI - jeg ikke når mit mål for 6 November på $6K- vil jeg heller have $ til at spille for end at gå BUST..
Derfor hedder det GUD HJÆLPEME nu.

BRM 25xBI for at rykke op..
NL30 -> $1250
NL 50: $1250 - $2500
NL100: $2500 - $5000

Når der rykkes op- bruges der max 6 BI, hvis de tabes er det ned igen.

Rullen ser krøblet ud og er på $610.

Men så'n er realiteterne..

No comments: