Wednesday, September 17, 2008

Jeg er virkelig i problemer.
Kan ikke komme op at hullet, som har varet en del uger nu.
Det så ellers lyst ud i starten, men der havde jeg ferie, og havde tiden til at sætte med og multitable cash game.
nu er det først om aftenen, efetr arbejde, hvor tiden er til at spille lidt poker.
Det kan aldrig blive helt så fokuseret som da man havde tiden en afslappet eftermiddag.

Så det er noget rigtigt skidt.

Tyson skrev til mig i sidste indlæg at med PT3 havde han fået ny indsigt i CG.

Er det nogle som har info. og gode redskaber i den nye PT3, som man børe studere nærmere.




Jeg har været inde og læse på http://within1000days.com/ webblog og man ser jo tydeligt at han har det skrub, som jeg desværre sjælden oplever. Men sån er der forskel på folk ;-)

http://www.screencast.com/users/diedamm/folders/Jing/media/7ca36e17-3177-462a-adb7-a37ff32b05d8
Hvilket er super godt at have i disse situationer.
Super godt gået af den unge mand her.. Og han er godt på vej til at nå sine mål..

Spørgsmålet om varians er forudbestemt på de respektive dage. For hvis det er tilfældet vælger jeg at spille de forkerte dage.

No comments: