Sunday, September 28, 2008

Fik spillet en fin session her til formiddag.
Jeg spiller nu kun NL30 og NL50 da rullen ikke er til højere, og så må jeg igang med at øge den igen.
Varians tager sgu for hårdt på mig - men sån er det jo.

Har endeligt fået mit nye PT3 til at funge ordentlig, og det skal jeg have sat mig bedre ind i.
En anden ting som kommer til at præge min blog i oktober mdr. er denne linie som jeg vil starte alle mine blogindlæg med i oktober.
"Bjarke Alá Metalmania er NL100 CHEFEN"
For dem som ikke ved det, så kig engang her http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=165098
Bjarke grindede $10K hjem på Nl100 på mindre end en måned, hvilket er rimeligt godt klaret.

Jeg spillede 3 borde og kom ud af det med +3,3BI over ca 3 timer (ca. 20 BB/100), hvilket jeg er tilfreds med, da min STUCK periode forhåbentlig er ved at være over.
Jeg har desværre stadig ikke meget tid til poker, og det er vel egenlig kun når jeg har en weekend formiddag at jeg kan fokusere ordentlig og spille A gamet.

Mit 17 ugers mål er ikke muligt at nå, og derfor forkusere jeg ikke de sidste par mdr på det..
Det er dæleme ærgeligt, især set tilbage på den start jeg fik og hvordan dælan jeg kunne få formøblet den rulle..
Men varians is a bitch og kan virkelig slå et hul i mit spil.. Åbenbart..

nu gælder det om at komme op på hesten igen og få lavet en fin rulle igen.. Så jeg kan komme derop af.


No comments: