Monday, September 1, 2008

Grunge match mellem NLHE50 & PLO50

I denne tid hvor alle skal lave grunge match mod hinanden ville jeg lave en lille konkurrence mellem NLHE og PLO her til aften. Og jeg skulle spille begge parter.

1 times spil med 2 x borde af gangen.

2 borde NLHE: Profit: $45 Tid: 1 time

2 borde PLO50: Profit: $181 TID 1 time.

Bedste profit hånd var da jeg ramte hus i QQQJJ på river og villian havde Lille hus med 333QQ.
Den gav et BI.

Sikker sejr til PLO og tillykke med det.. ;-)

3 comments:

Kipster said...

Hej Gusx42

Ved ikke om du har haft mulighed for at checke den nye side ud endnu, men vi har oprettet en temmelig fed blogfunktion og vi vil gerne invitere dig (sammen med en masse andre ivrige bloggere) til at lægge jeres blogs over på www.donkr.com.

Check siden og hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på kipster@donkr.com

GusX42 said...

bestemt. jeg har kigget med på Donkr.
Det ser spændende ud..

joxum said...

Mon ikke du mener "grudge" match?

;-)

/j.