Tuesday, September 30, 2008

NL30 spil..

Fik spillet 2½ times poker igår aftes, med en skidt skidt start.
Hurtigt fik jeg fornemmelsen af, at der her var da galt og en desideret negativ varians dag.
Men jeg blev lidt stædig efter at have tabt:
Made Flush på Flop, og villans 2 par: Vi ender AI og villian køber til hus på river:
- 1 stk BI.

Jeg samler KQ og og raiser preflop. Villian kalder.
Flop: KQ6, gude flop. Jeg better, villian caller.
Turn: 9: Jeg better, villian raiser, jeg går AI, villian kalder og vender AK.
River A.. WTF...
- 2 stk. BI

Taber yderligt et ½ BI da jeg giver den gas med 77 på lavt flop med 2 ruder, men med turn og river er rudere, går Villian hele vejen med Ad9c og rammer sin flush.

-2½ stk. BI.

Lidt senere komemr jeg i klemme med KK, da jeg -reraiser et 3xBB bet til 9xBB og bliver kaldt.
Flop: 7J7, og jeg prøver at cbette, får et Kald.
Derefter potkontrol og jeg får faktisk et check check på river ??? og villian vender 6s7s.

-3 stk BI.

Et par hænder senere giver jeg den gas med KsJs, og rammer k62 på bordet, og better og får et kald.
Turn: 10, jeg better får et kald.
River 4: Jeg better og får et kald af 64 ??

-3½ stk BI.

Og lige en sidste hånd.
Jeg samler Js9s op og rammer straight på Board: K Q 10. Formår ikke at se Villians AJ og et BI er væk.

God start -4½ BI. Og modet er ikke hvad det var i starten.
Men stædighed og jeg var sikker på at jeg kun slå dem ved bordet, blev jeg ved og det gav pote.

Får 88 og rammer settet mod AA. God profit.
http://www.pokerhand.org/?3259552

Lidt senere på samme bord:
Får 99 igen mod AA og sætter Villian til bords med 9999
http://www.pokerhand.org/?3259554

Nice hand og nice profit.

Senere en god pot i en 3 vejs hånd, hvort jeg rammer straight med QJ og villain sidder med 2 par og en der gik efter flushen.

Samlet efter 2½ times poker og 726 hænder spillet lukkede jeg ned med et + på $2 BI på NL30 og spiller NL50 på FullTilt og fik 2 BI der også.

Samlet set + $163 for aftenen..

super at vinde lidt igen.



2 comments:

Anonymous said...

Hej mester,

Ser frem til at læse din blog her i den her måned :)

Er selv lige ved at starte min blog op www.rtlpoker.dk, og, her kommer der selvfølgelig lidt gratis reklame på et tidspunkt mht din fine start punch line =)

Anyway, ikke gået igang endnu med at indsamle og udveksle blog links, men, helt sikkert noget jeg regner med kommer på - til den tid, så må vi jo lige snakkes sammen...

Mvh

Bjarke

GusX42 said...

yup helt sikkert.

Jeg vil glæde mig til din blog... Håber du kommer til at skrive en del..

tales ved,,

Gus