Monday, July 21, 2008

2 uger er gået

og jeg har forvandlet $200 til $1745..
Det er sgu ok..
Langt over forventning.

Grafen viser også er jeg på nivea u med uge 8, så 6 uger foran planen.
Selvom det giver noget sikkerhed, så vil jeg pisse ærgelig over at ramme den grønne BRM linien snart..

Jeg håber at kunne ramme linien først omkring uge 14 ved de $4000, det kunen være fint. Eller senere..
Men det er vigtigt at stadig at være ydmyg og såvidt muligt forhindre det kæmpe negativ varians helvede, som altid lige pludselig kan indfinde sig.

Jeg er $1648 oppe i Nl50/100 cash games siden 9. juli , hvor mit lille projekt startede.
Så det er fint. Især med en BB/100 på 13,47 over 10500 hænder.



Og samtidig laver man jo lidt rackback samtidig, som kommer forenden af måneden.

Nu går jeg desværre ind i mine 2 sidste ferie uger, hvor der skal laves en del på huset, og det ser ud til at vejret bliver godt, så pokertiden bliver en del mindre.
Så er det spændende om jeg kan holde ved.

----ooo----

Update 10:07
Fik lige spillet 30 min efter min opdatering af bloggen.
Nu skal jeg i haven..

2 hånd på bord 1 får jeg KK.
Har desværre ikke HH, da pokertracker ikke fik den registreret, så synes det sker ofte.

Men flop er 10h 7h 2s , Villian raiser, jeg er noget urolig for de 2 hjerter og går AI..
villian kalder og vende Ah9h og spiker en hjerter på river.. Sådan. - 1 x BI

Men jeg fik vendt det igen via noget gode hænder og nogle fremragende calls på river..

----ooo----

Update 22:10

FIk spillet en lille session på ca 1½ time
4 borde Nl100.
Det var egentlig kun et aaf bordene hvor jeg fik ordentlig fat, og endte i $325.
Det andre borde var i minus eller + 50 eller deromkring.

Men i bund og grund en fin dag med en profit + på $
470

Nu er der desværre familie ræs imorgen, så jeg får ikke spillet.

Samlet BR: $2244

No comments: