Friday, July 18, 2008

Tab igen

En lille session her til morgen.
Men igen var badbeats skyer over mit sæde.
Danm der er nedværdigende at se ..

Jeg vil så gerne lige over 1300 så jeg kan påbegynde NL100.
Men det lader sig vente på sig,
Nu er jeg lige under $1K igen.. pis..

Runner runner , igen igen igen..



Selvom jeg har tiden til at spille her nu, så bliver jeg vist nødtil at tage en pause, jeg kan mærke irritationen komme..

Men jeg tabte ialt 2,6 BI her til morgen - øv for den...

Der var også en hånd hvor jeg havde KsJs og rammer flushen på floppet.
Better godt til men Villian vil ikke smide sin As8d, og rammer nut flushen på river, da 4 spar kommer..

----ooo----

Det ser ud til en rigtig skidt dag idag. Jeg er -7,26 BI for dagen... skidt. intet er gået min vej.. Villians rammer lige i rø*** hver gang.

Nu tager jeg her til aften lige en session med 4 x NL50 borde..

----ooo----
Update: 2½ time senere
Det var en fin session.
Jeg måtte lige tage mig sammen og spille total ABC poker, da mange af mine fine moves overhovedet ikke virker, og man skal koncentrere sig enormt for ikke at prøve at udspille villians, og bare spiller straight forward ABC.
Så vendte det og jeg fik samlet alt mit spild for dagen op og endte faktisk i ca. +$25 for dagen




Det var en session der gav omkring +7,6 BI... Det var super...

Tilbage over $1K..

BR= $1141

No comments: