Thursday, July 17, 2008

Kommet tilbage over + for ugen

Jeg er pt i +$237 for ugens spil.
Fik en 4 x NL50 bord session med en del sving op over de + og fik hevet lidt + hjem og dermed tilbage i + for ugen.
Det har holdt hårdt denne uge, da mange setups ikke gik min vej.

Men det er kun torsdag nu, så forhåbentlig kan jeg få medvind de resterende dage i ugen, så jeg kan nå ovr 1K og forhåbentlig komme tæt på de $1300, som jeg vil have inden jeg kaster mig over NL100.

---
Jeg har lige opdateret de forgangne blogindlæg, da pokertracker <> min hjerne havde blandet nogle stats og dage sammen ???
Så det var "kun" 10 BI for 1 uge.. - men det er stadigvæk en god start.

------
Opdatering: 16:50 Torsdag

Spillede 3 borde her i eftermiddags og kom skidt ud af det.
Svært at spille mod callingstations da jeg ikke kan bette dem ud, og selvfølgelig vinder jeg potten ind i mellem, men der er en del gange, hvor de rammer river lige i røven og tager min stack.

http://www.pokerhand.org/?2905810

Jeg skulle nok have spillet hånden hårdere.

Men jeg kom ud af sessionene med et minus på -3BI.

Ned og handle og så se lidt British Open og et 5 handed bord og et HU Nl50 bord.
Især på HU bordet fik jeg for alvor fat i Villians stack et par gange, og han lavede vist et par tilt calls, og jeg kom ud af det efter 300 hænder med et + på 5BI.

Nu er jeg tilbage over $1000 og det er super.

1 comment:

--=Christian=-- said...

Hey!..

Jamen de tal er hvornår vedkommendes blog seneste er opdateret.. De kommer bare frem som en valgmulighed når jeg vil tilføje en blog!..

Mvh

Christian
www.pokeradlibitum.blogspot.com