Monday, July 14, 2008

6K på 1uger test.

Så er det tid til at se tilbage på den første uges spil i mit nye og forbedrede pokerspil.
Fremover vil jeg kun spille levels som jeg mener at kunne slå og have rullen til.

Der vil ind imellem være shots på højere levels, men kn hvis jeg har ”råd” til det og det ikke går ud over min MASTER PLAN at nå de 6K på 17 uger.

Nå men første uge gik over alt for ventning.
Det blev til en profit på $514 og 10,28 BI.. Hvilket selfølgelig er langt over forventning efter min 3 x BI om ugen test.

Det var en uge, hvor kortene gik min vej og dermed skal jeg bestemt ikke forvente denne slags BB/100 flere uge frem.

Der var lige en ramt straight flush mere , dog uden den store pulje.



Og så lige en dejlig hånd, som blev lidt træls..


Fik AA på et bord og KK på et andet, Spillede på dette tidspunkt 3 stk. NL50 borde.
Desværre lige efter jeg fik trykket på prtscn, så mente min laptop at den skulle tænkte lidt, og jeg kunne ikke reagere på mine monsterhænder.. WTF...
Så jeg timede ud og begge mine hænder blev foldet.. FLOT...

KK: 12 gange - 83% win.
Største winning hånd er self. AA og dernæst KK.
QJo er min taber hånd med -$47 og win% på 38%.

Men jeg ser frem mod næste uge for at se om jeg kan finde 3 x BI i profit.

Min overordnet graf ser således ud. (ikke så informativ endnu ;-))


No comments: