Wednesday, July 23, 2008

Negativ Area 54

Det er da vist hvor jeg befinder mig i øjeblikket.
Det er nogle syge beats ind imellem - og en god blanding af beats, suckouts, frustration og en andelse tilt, for mit sil til at være for loose og en tabe stime er igang.

Derfor er jeg nødsaget til at genvinde mit spil og momentum, som jeg har haft her i starten af projektet.
Det er selfølgelig gået helt forrygende, så denne nedgang er uundgåeligt, men det er fandme alligevel træls.

BR: er på nuværende tidspunkt $1581, så jeg har tabt ca 800 siden toppen for et par dage siden.

Jeg er stadig langt foran planen hvor jeg først i uge 7 skulle runde $1400.
Men jeg skal være langt foran hele tiden, kan jeg se nu, eller går det i too loose mode hvis man er under gameplan.

anyways.
Med BR = $1581 smutter jeg lige tilbage til Nl50 og 4-6 tabler det næste stykke tid.
Når jeg er tilbage over $2000 rykker jeg op i NL100 igen - ikke før.
Når beatsene står i kø for at ramme dig, så er det pisse dyrt i længden.

Det har en indvirkning på ens humør, det orker jeg ikke.
En nedgang på $4-500 på en dag er alligevel 25% af en rulle, så det er for træls..

Så nu skal der grindes selvtillid og momentum tilbage og så lige $500 tilbage..

Samtidig skal der males hus, ordnet haven og alt det skramel.. WTF.. Og nu er solen her, så vil man da heller på stranden.



No comments: