Tuesday, July 22, 2008

Det måtte jo komme..

Så skal jeg da lige love for at jeg fik ørene i maskinen.
Jeg havde lige 45 min - 1 time, hvor jeg mente lige at skulle spille.

Om jeg så fik 13 forskellige kort, så ville jeg ikke kunne ramme noget på et flop.
Jeg var heeelt kold..
Og når jeg så endelig ramte, så var det det fineste setups, så villian hver ganmg kunne gnide sig i hænderne..

Og smask, så kunne jeg se mig nødsaget til at lukke ned for det gik bare skidt.
Det blev til flotte -4BI, så det var en god ide lige at tage et spil.. ;-)

Men for dælan da, det skulle jo komme på et tidspunkt.
Jeg kunne ikke blive ved med at "run'ne hot".

Men det er alligevel pisse træls..
Meen that poker...

Lige en hurtigt gennemgang af pokertracker af mine taber hænder:
As8s <> 99 . Jeg rammer 2 par på flop og villan rammer set.
1010<>KK . Ingen hjælp på lavt board.
77 <> 65 . Jeg rammer set på flop og Villian caller mit AI på turn og rammer straight på river
1010 <> 48 . Villian rammer straight på flop.
J10 <> 1010, Jeg rammer 2 par på flop, desværre har Villian set.
QQ <> Ks10s - Villian rammer flush

No comments: