Tuesday, July 15, 2008

Overtro eller ej..!!

Lige efter jeg fik skrevet mit sidste indlæg på bloggen, tog jeg mig en session på de grønne online borde.
Jeg skal love for at jeg kom i uvejr.

"Den gule trøje er sat, han er gået sukkerkold, han er punkteret, han styrtede - han blev slået af en af tilskuer"

Alverdens badbeat styrtede ned over mig.
heldigvis er jeg blevet en del bedre til at håndtere dem, og det var kun til at grine over.
Havde flere 97%<>3% som ikke gik hjem på floppet.


Disse hænder gik heller ikke min vej...

http://www.pokerhand.org/?2896272
http://www.pokerhand.org/?2896289

Efter realativ kort tid var jeg 5BI nede. PUHA
derfor var det ar foretrække at starte med en god uge, og være en del foran masterplanen.

Jeg tog ud og træne golf og spillede lidt igen om aftenen.
Spillede til 00:45, og det var ikke fordi jeg fik ret mange gode kort, men Villians var piv ringe - store callingstations - så det lykkedes mig at hive +3,5BI hjem igen..

Så efter 1 dagen var jeg kun -1,5 BI nede.

Har spillet lidt her til morgen og fik ikke det vilde ud af det, men stadig 0,9 Bi i +... Så er næsten status Q for uge igen.
Håber jeg kan kommer i + lidt senere..

No comments: