Thursday, July 10, 2008

6K på 17 uger..

Jeg kunne ikke lade være med at starte i går aftes - 8 juli - med at spille lidt, da jeg var opsat på at gøre det ordentlig denne gang.
Så jeg ligger 1 uge mere til (5 dage) og dermed fås 17 uger indtil 6. november.

BRM er stram og ser således ud:



Jeg er som sagt komme godt fra start og har de først 2 dage af 1 uge været heldig og lave en profit på 8,92 x BI. Det er meget tilfredsstillende og BURDE give mig sikkerhed for at jeg når 1 uges mål på 3 x BI.
Der er også et par dage endnu.


Men det var så også en af de positive varians dage og jeg fik nogle gode hænder.
Dog var der lidt beats ind imellem, men hovedvægten bestemt på gode hænder.
Fx fik jeg:
AA: 5 gange - Win 100% total +$179,6
QQ: 3 gange - Win 100% total +$52,3
Ako: 7 gange - Win 57% total +$44

På den negative side:
Fik:
Js9s 2 gange -$42
QJo 9 gange -$37

Men generelt en meget fin dag..

Nedenstående var en gigantisk hånd, som jeg kom til river med uden at betale ret meget i puljen.
Villian slowspillede sit hus enormt og jeg ramte min 1 out'er.
Det gav mig resten af hans stack, da jeg raise hans bet og han går AI.. Pretty easy Call.



No comments: