Sunday, July 20, 2008

Søndag eftermiddag update

Så er 2½ times session overstået.

Forskellen på NL50 og Nl100 er egentlig kun at man taber mere ved Suckouts og badbeats.
Det er samme antal DONKS, osm er på levels som på NL50.

Det blev en session, hvor jeg startede i +, men via DONKs og badbeats kom jeg ned i -$150, og overvejede at stoppe. Men så vandt jeg et par pots, og mit mål blev at komme tilbage i 0, inden jeg lukkede ned.
Men via nogle super pots:

http://www.pokerhand.org/?2919266
og
http://www.pokerhand.org/?2919270
ved ikke helt hvad Villian tror her, men han er nok sikker på at jeg prøver at købe potten.

så kunne jeg lige så godt give den en ordentlig skallen..
Min session kurve:



min største pot tabt, var en simpelt og latterlig hjerneblødning og hvis jeg bare tænkte en smule som jeg plejer havde jeg ikke formøblet $146 på en klam måde.
Jeg har Js9s og caller et 4xBB bet.
Flop: 269 rainbow - jeg mener med det samme at Villian har overkort, og ikke overpar.
Det er jeg bare sikker på.. IDIOT..
Jeg better - Villian kalder Turn, og river er blank og små kort - og resten er bare klam dumhed og Villian vender 99.
Uduelig nybegynder med top par med medium kicker..

Det bord lukkede jeg hurtigt ned, der skulle jeg ikke sidder mere, med de øjne de andre havde på mig nu... ;-)
Jeg måtte dog stoppe her efter 2½ times spil, da jeg begyndt at være noget loose, og tabte lidt hist og pist.



Min Preflop raise % er ikke noget at prale, men jeg kan godt til tider at se en del flops, og så spille postflop spillet.
Og så er det selvfølgelig lidt nemmere når man rammer..


No comments: