Tuesday, July 29, 2008

Lidt forsinket opdate

Jeg har været en tur i kværnen og blev godt og grundigt rystet.
Se de tidligere blogindlæg, det blev ved nogle dage herefter.
Derfor har jeg holdt en pause, hvilket passede glimrende med det super gode vejr.
Så den har stået på lidt strandtur og maling af huset, hvilket iøvrigt er et lortearbejde.


Efter enden af 3 uge, blev det til en tab på $348, men det er ikke hele sandheden. Jeg var i starten af 3 uge oppe på mærkbare $2300 inden Lady Luck og Bad Beat Fanden alvorligt fik fingerne i mig.
Så puha, det var noget skrammel.

Jeg er ikke for fuld damp tilbage, da denne sidste ferieuge, er fyldt med gøremål og gæster som ikke blev nået i de tidligere ferieuger..
Men forhåbentlig får jeg tid til at spille lidt ind imellem.

BR er lige nu: $1047

No comments: