Thursday, July 24, 2008

Lige midt i orkanens øje...

Puhh det er hårdt at se sine nuts blive kastreret gang på gang..
Jeg ved det er varians og uheldet er over mig. Men det er uforståeligt at det sker så enormt koncentreret, at man føler man sidder i en kuppel og sumpet og bliver sparket i nosserne af NFL kickere (de kan efter sigende sparke rimeligt hårdt)

Jeg tabte $185 her til formiddag.
Igen på relativ kort tid. Der var ingen nåde, det var en konstant stime af bassespark...:-(

Jeg tager lige nogle af hænderne i resume:

66 <> 98of - Jeg rammer set på flop, og villian går efter straigt på river og rammer.
AA <> QQ - Guess Turn -> Q
KK <> 44 - Tabt til set.
A7 <> 22 - Flop: 77K - Turn X - River 2..


Og så lige for at afslutte på en rigtig god måde.


1 comment:

Anonymous said...

Er du gået helt i hi? Ellers spændende læsning :)