Wednesday, January 17, 2007

4 borde i +...

Fantastisk aften ved det grønne spacefilt.
Kæresten er på arbejde og kommer først hjem i morgen, så aftenen var helt min egen, dog sammen med Poker, som skulle leges med og have mad m.m
Efter en lang arbejdsdag, skulle det være godt at se om jeg kunne følge gårsdagens gode takter.

Der blev spillet 4 cash borde (ikke samtidig) og havde til sidst + på alle borde.

Dagens resultat blev til + 190
BR: 755 – rest2Goal : 245..

Ydermere spillede jeg en MTT $10.000 Gtd. Freezeout.
MTT 50/556: $60

Jeg kommer lige i pengene, hvilket er kanon, men er igen shotstacked den sidste time.
Jeg mangler lige lidt i være blandt de sidste contendere.
Det skal nok komme.

Jeg har lige opdateret Internet Explorer idag, den skabte nogle problemer så jeg ikke kunne logge ind på min pokerkonsol, det kunne lige passe at man ikke kunne komme til sine dollinger.
Men det viste sig at alle sikkerheder og cookies og firewall indstillinger var sat het skævt i opdateringen..

No comments: