Saturday, January 13, 2007

MTT nr. 40/472 ÆV...

Jeg har spillet både morgen og aften, og jeg må sige at det gik bedre i aftenes spil.
(se nedenstående graf)


Spillede en MTT.
Turnering: nr. 40/472: $72 -> ærgerligt.
Jeg synes jeg lavede et raise med KJoff, og på Floppet kommer der 63K, Og villian går all in.
Jeg caller og villian viser AA. GAME OVER...

Jeg spillede nogenlunde fint spil. Men det var en skidt kald.. øv.

Grafen er både morgen /aftenen med det første 40% om morgenen.


BR er nu = 355 -> Rest to recieve jan. goal: 645... It might work..

1 comment:

Jespers Brøndlund Jakobsen said...

Hej igen Gussie. Jeg tror du er på rette vej, Det at opbygge en BR stille og roligt. Man kan hurtigt komme til at spille for store spil i håbet om en hurtig stor gevinst.. Det er måden man tømmer kontoen på. BankRoll Manegement er den rette vej... tillykke med det, og jeg håber det fortsætter.. Husk nu et få stoppet blødningerne i tide.... Jever