Wednesday, January 24, 2007

GOOOOOAAAAAALLLL

Så skete det endelig + $1000. NICE-
Delt på 2 konti..



Jeg tog et godt stræk med 3 x NL200 cash 6-hand på Party. (se nedenstående billeder), det var lige her at GOAL blev nået. Lækkert.
Jeg spille en gang semi-tight/aggressiv, og sad i 15 min og ramte faktisk en del af mine hænder, dermed gjorde det spillet lidt lettere, da jeg bare kunne koncentrere mig om at bette så det ikke var alt for åbenlyst, at jeg have en god hånd.




Min BR kurve siden 1 jan 07, kan ses her.
Jeg kan ikke få min Poker Office til at virke ordentlig pga at enten SLOW laptop eller belastet program !! SÅ lige nu spiller jeg uden stats klient.


Nu gælder det om at holde fast og langsomt forøge BR.
Samtidig skal der lige sendes lidt dollinger tilbage til konto.. Det kunne gøre godt.

Lige nu leder jeg efter en bedre stats program end PO.
Måske man skal prøve at gå ind i poker tracker. Jeg har kigget lidt på Trial, men jeg synes sgu ikke den ser overskuelig ud. Måske det er lige til man få kigget på manualen.

1 comment:

Jespers Brøndlund Jakobsen said...

Først og fremmest et stort tillykke herfra, hårdt arbejde betaler sig jo. Ved hvor svært det er at holde sig til de mindre spil, men se hvor du endte.. nu gælder det så bare om at holde fast hvor du slap. Jeg har vist en del at lære.. f.eks. hvordan man spiller loose!!??%%##"!§# Så snart jeg nærmer mig placeringer i MTT så spiller jeg simpelthen så slapt at selv en regnorm ville misunde mig... nå men vil ikke bruge din blog til mine beklagelser.. Synes det er kanongået Gussie og jeg håber sgu det fortsætter med at køre for dig...

Hilsen det lange hyyyyyyyl