Saturday, January 6, 2007

I'm Back Baby..

Kæmpe comeback mentalt.

Morgenen startede som før, med fornyet energi og en sømandstro på at nu sgu de dælme ha på nakken.
Danm hvor bliver man bare klogere.
Jeg vil ikke kommentere det yderligere andet end, endnu engang så jeg mig selv objektivt , st lave et river bluf med nada, og self. kaldede Villian. Det gør man jo når man har 2 par. Jamen jamen.

Nå. Luk for poker og ud gå en tur med Poker.

Tilbage frisk og kæresten tager på arbejde.
Der er lige en del timer inden vener skal have afklapsning i kuglekast i bowlingcentret.

Nu er det nu. Hjernen er afklaret med at pokerkarrieren ser broget ud, hvis der ikke kommer styr på onlinespillet.
Spil stille og roligt.
Tight i EP – Semi-tight i MP, og loose i LP.
Raise 5xBB når der raises pre-flop. Lige meget om der er 3-8s eller AA.

NL50 – 10 hand er noget tight spillet (efter min mening)
Åbner 2 x NL-50. og spiller koncentreret , ingen TV, ingen baggrund musik, Poker sover i gangen.
En kop kaffe og en flaske vand.

Table 1:
Won: $29,1 - Hands: 173 - WonSawFlop: 43,3%

Table 2:

Won: $75,9 - Hands: 170 - WonSawFlop: 45,9%






Det er ganske godt , og samlet set kom jeg lidt tilbage.
BR: $210

Målet er for januar at komme på $1000.
Men det krævet at sessions som denne kommer flere gange end de hjerneblødninger som tidligere omtalt.

No comments: