Thursday, January 4, 2007

Det er nederen...Sure it is...


3. jan 2007.

Jamen for satan da Gustaf da din store spasser.

FEJL NR 1. Du tror du er bedre end de andre (se tråd fra i går)
FEJL NR.2: Du kan ikke force RAISE mod andre, hvis deres hånd er bedre, de folde ikke bare fordi man bette voldsomt. IDIOT..

Ja så’n startede min dag i går på Eurobet -> fejl nr. 1 -> tabte
Ladbrokes tog et voldsomt drop på saldo, da Fejl nr. 2 dukkede vha. en dybhavsblå hjerneblødning.
Senere fik jeg ”De 2 tårne” i lommen, der var en raiser før mig og jeg gik all in med resten af min stack, blev kaldt af KK og han trak en K på turn… L

Dagen endte på -160, kun pga af super spil på Poker Stars

BR-235

4. jan. 2007.

Nogle dage skal man bare holde nallerne fra det grønne filt.
Danm hvor gik det galt, den første 1½ time - tabte alt, ramte ikke når hånden var god, og havde ikke teten til re-raise.


Var nede på BR-75 (ja, det så noget skidt ud – de første 270 hænder… føj)
Men så på det sidste NL bord, kom der lidt modvind på cykelstien og afsluttet 1 session i 175.
Og der ender dagen desværre nok.
Så der skal kæmpes lidt de næste par dage...




No comments: