Sunday, January 28, 2007

Nemesis kommer efter dig.

Jow jow, var lige kommet op og Goal 1 var indfriet. Så som en hammer kom jeg ned på jorden igen.
Jeg kan ikke forklare hvad der gik galt, det gjorde det bare, og jeg tabte og tabte. ½ x Br. Ouch.

Cash out curse er et Faktum og det samme er opnået mål cursen , hmmm
Anyways det er op på hesten igen.

Jeg var til Elitespillerleder seminar i Odense hele lørdag fra tidlig morgen og til tidlig aften.
Så tog vi ud til en live poker aften. Jeg nåede kun at være med i en 200 SNG, men det var
En skidt afslutning. Jeg spillede en udmærket gang poker og lavede egentlig kun 1 fejl, som ikke kostede så meget..
Men min kammerat Jesper hævede 3000 og jeg med pocket AA gik All-in.
Han kalder da han er pot commited og har flere chips end mig. Han har 55
Han rammer en 5 på turn og jeg er ude… DAMMIT.

Online…
FUCK jeg tabte igen med AA, til en flush han ramte på river og begge all in pre-flop
Lorte Esser..


Nå har spillet en del SNG her i dag og det gav ikke det store +.
Indtil videre har jeg samme med cashgame. +$25.

No comments: