Sunday, January 14, 2007

Langsomt men stødt.

Her søndag aften blev det til nogle sejre og 2nd plads i SNG's på BetOnBet.
Samt + på cash bordet. Jow det gik faktisk rimeligt godt..
SNG var godt indbringende..

Så BR er nu på 530- Rest 2 Goal: 470

Er der nogle der kan svare mig på følgende:
Jeg føler at NL50 er en del mere tight end NL100 og til tider sværer og lave en godt overskud på. Der er mange flere maniacs, eller bare loose spillere på NL100, der forsøger at score en hurtig kasse.
Hvis man er tight og er varsomt i sit spil, så kan man godt skrabe en bette skilling sammen.

Jeg må indrømme at jeg skal være meget varsom og holde mig tilbage i flere situationer for ikke at miste hovedet til nogle af disse maniacs, men det er ok. Det går også tit godt,

Nu skal der ses den sene NFL playoff kamp..

ps: Nåede lige at vinde en $20 SNG 6 hand + 2nd i $20 10-hand SNG..: NICE inden jeg postede denne slut tekst.

No comments: