Friday, January 12, 2007

Online Poker Tip + Session 1




Jeg kalder den usynlige hånd for Luck-Boblen.
For mig er det som at se en usynlig hånd, føres hen over de forskellige personer ved bordet.

men sidder og få skidt kort og afventer, pludselig får man AA, KK, AK, QQ - måske ikke alle disse i løbet af 4 hænder, men 1-3 i løbet af 6-10 hænder.
Så gælder det om at hive nok hjem til endnu en "Dry Period".

Det er mærkelig..

Et svar kunne være:
ooo000ooo

Dagens session nr. 1

Stille og roligt, ventende på de gode hænder.

Jeg raiser ikke voldsomt i LP med top 10 hænder, dog stadig AA, KK skal raises.

QQ, AQ slowspilles preflop, men gas efter flop.


Der var lige en ukoncentreret periode (se graf) men jeg kom stærkt igen, og fik en fin afslutning.



Det blev til en winnings på + 102
+$74 (2 timer / 212 hands / 2 sk. NL50)
+$28 (1 win/2stk. $10+1 SNG)

BR er nu: 285-,

Mål: $1000 for Januar. -> Rest: 715,-
Så er det vist tid til aftensmad...Lækkert :-)


2 comments:

Jespers Brøndlund Jakobsen said...

pæn graf Gus, og som du siger kom du stærkt til sidst, jeg håber du når målet for januar. For du kommer til at skulle bruge pænt mange bananer i denne golfsæson. Onsdagen er en helligdag for mig

Jesper

GusX42 said...

Ja JBJ, det kan godt være at min januar grænse ikke er tilstrækkelig til at tage med på Golfbanen. Vi må kigge på det, da jeg tror jeg bliver skarp i år.
:-)