Sunday, January 21, 2007

sindsyg dag

Jeg vil ikke skrive så meget om søndag.
Fuck for en dag. Dagen startede ud med at tabe, tabe og så tabe.
Jeg gennemgik så mange badbeats, at jeg frygtede at hele BR kunne tabes på en formiddag. (hvis altså man blev ved med at spille)
Jeg kan desværre ikke poste nogle hænder, da PokerOffice gik amok idag, pisse langsom og gik ned et par gange. Det er sgu nok min laptop som er langsom.

Anyways, jeg var helt nede, så holdte jeg en pause, og var ude med Poker (red. hunden).
Fik helt noja over BetonBet og skiftede lidt dollinger til PartyPoker.
Så skete der noget og med gode cashborde og 6hand $20 SNG fik jeg kæmpet tilbage næsten.
Og hæv 125 ud til visa.

BR er delt på 2 sites = 740

Så lidt fra Goal...

2 comments:

pimpefar said...

Hey.. Fin blog. Hva sir du til lidt linkudveksling? Har netop startet min egen blog:

http://pimpefar.wordpress.com

GusX42 said...

ok linkudveksling udført her..