Friday, January 19, 2007

Lidt downswing men tilbage igen.

Jeg havde en skidt på pinden igår aftes.
Et tab på $0,15K blev det til.

Jeg tabte fuldstændigt modet efter denne hånd.



Nogle badbeat er større end andre, men dette er en lille en, Villian fisker sit "Skur" på river og jeg er slået. Jeg er eller 100% sikker på at jeg var foran. Det var jeg så også.

Jeg ved man ikke må lade sig gå på af badbeats, men jeg forsøgte også at holde modet højt, men spillet gik den anden vej.
Så'n er det nu engang ind imellem. pyt med det...
ooo 000 ooo

Så idag efter arbejde, måtte jeg lige spillet lidt.
Tog lidt tidlig fri, nåede lige at kysse kæreste farvel, hun skulle igen på døgn (hun er pædagog for utilpassende unge) og så var der lagt i ovnen til en hygeaften med Poker og Poker :-)

Spillede 2 x NL100 cash.
Det blev til +150 og en tilbage vindning af det tabte fra igår.

Jeg fik lidt pokerstjerne støv fra en kammerat LPK, som sidder i zonen for tiden.
Han har vundet 1 turnering $5000 gtd + $600 på cash bord igår og 3 plads $375 ved lunch turnering idag.
Jeg har sagt til ham, at han skal skrive en artikel til min blog, med "sådan vinder man 2 turneringer på 2 dage" Godt nok vandt han ikke 2, men tæt på.

Nå BR er tilbage på 750.. :-)
nu skal der trænes lidt golf, og så må jeg se om jeg kan finde en god turnering iaften.
ooo 000 ooo
Aftenen skulle bruges på at spille turneringer, men det gik sgu ikke min vej.
Jeg spillede et par stykker samt nogle $20 SNG, men det var ikke min turneringsaften.
Cash bordene var så'n lidt op og ned, men jeg fik vundet alle de brugte Buyins og
lidt ekstra tilbage.

BR er nu på 800, og det er jo ganske godt. Når man ser på hvordan året startede.
Kurven til højre er profit $ siden 1 jan.

Hvis man bruger lidt aktieanalyse på kurven, burde man mene at den er opafgående :-)

Så det håber jeg bestemt på, men det kunne nu være kanon at lave et godt resultat i en MTT, det giver lidt gode dollinger.

No comments: